Sunday, April 19, 2009

外婆,我愛你!!

面對!現在的我必要堅強的面對!
這兩天,家里發生了許多不益的事。
它們都讓我的心覺得非常的不舒服...

哭!我想哭出來是最好的辦法吧?
哭了出來,它會讓我覺得比較舒服。

今早,媽咪把我們從睡夢中叫醒了。
媽咪告訴我們:“外婆,他去當神仙了!”
我聽了覺得很奇怪,問:外婆???什麽事了?
是外婆過世了嗎?媽咪...

過去的我會當場哭了,但當時的我沒哭!
因為我知道外婆能到天堂去,對她而言是好事。
總好比躺在床上不能吃,不能喝,不能說話,全身動彈不得!
我最尊敬,最疼愛的外婆,她走了~
真的非常不捨!!

現在坐在電腦前的我真的非常忍靜,
真的不能想像回到家鄉的我會忍不住的淚流似海嗎?




外婆,永遠懷念你~
我愛你!!


3 comments:

That's Me said...

don be sad .. a old lady is going to heaven... u must be happy to wish her can meet ur relative at heaven rite? actually we are don know what heaven izzit. but at least our mind know that it is a good place and happiness rite? so hope can bring u happy always ...

vivianyhp said...

agree with what That's Me said . dont cry so much my dear (:

wei shien said...

wei shien is always stay strong here...

no worry all my dear... =)